Jonathan Taylor már csak a szezon után foglalkozik a szerződésével

Az Indianapolis Colts running backje, Jonathan Taylor csütörtökön először beszélt az újságírókkal azóta, hogy az offseasonban szerződési vitája volt a csapatával, majd bokasérülés miatt PUP listára került.

Taylor többször hangsúlyozta, hogy a héten azért tért vissza az edzőpályára, mert végre úgy érzi, teljesen meggyógyult az offseasonban elvégzett bokaműtétjéből de nem volt hajlandó beszélni a cserekérelméről és a szerződési kérdésekről.

"Az első számú dolog, ami megváltozott, az az, hogy végre visszatérhetek az edzőpályára" - mondta Taylor. "Ahogy mondtam, ez egy nagy nap, ez egy hatalmas nap. Ideges vagy, ideges vagy. Jól akarsz teljesíteni. Olyan sokat dolgoztál. Annyi mindent szimulálhatsz, amennyit csak akarsz, de semmi sem szimulálja úgy a futballt, mint amikor játszod a futballt."

Taylor hozzátette: "Én már voltam itt. Ahogy mondtam, az első számú célom az volt, hogy 100 százalékosan egészséges legyek. Szóval úgy gondolom, hogy egyszerűen csak kommunikálnom kell az edzői stábbal és a csapattal, és mindent egy lapra fel kell tennem annak érdekében, hogy ne csak én, hanem mindenki, aki sérült és pályán kívül van, megkapjon mindent, amire teljes mértékben szüksége van ahhoz, hogy visszatérhessen a pályára, és azt csinálhassa, amit szeret.".

Fotó: clutchpoints.com

Ez a kép jelképezi az általad beszúrt forrás kódot. A kép csupán a kód helyét jelzi, a kód által megjelenített elem méreteit és elrendezését nem, erre használd az előnézet gombot!