Aidan Hutchinson hálás a Jaguarsnak, hogy nem választotta ki a tavaly az első helyen

A Heisman trófea korábbi döntőse, Aidan Hutchinson a tavalyi Draft potenciális 1/1-es játékosának számított azonban máshogyan alakult. A Jacksonville Jaguars azonban végül Travon Walker-t választotta amiért Hutchinson nagyon hálás a csapatnak.

Miután elpasszolták az első helyen a második helyen a Detroit Lionshoz került. A két csapat egymás ellen játszik szombat este és közös edzéseket is tartottak.Így kézenfekvő volt, hogy a defensive endet a tavalyi Draftról kérdezzék az újságírók.

"Nem" - mondta Hutchinson szerdán az mlive.com-on. "Boldog vagyok itt. Nagyon hálás vagyok. Nagyon hálás. Úgy értem, minden rendben volt. Isteni időzítés volt. A dolgok úgy mentek, ahogyan mennie kellett. Az egész draftfolyamat során azt akartam, hogy engem válasszanak" - mondta Hutchinson.

Hutchinson annak ellenére hálás a Jaguarsnak, hogy az első helyen jobban fizető szerződést kapott volna. Walker 37.4, Hutchinson 35.7 millió dolláros négyéves szerződést kötött. Tavalyi újonc szezonjuk Hutchinson-nak sikerült jobban így hosszútávon minden szempontból jobban járhat a pass rusher.

Fotó: twitter.com