Sérülés miatt visszavonult a Steelers korábbi futója

Pittsburgh Steelers korábbi running backje Isaac Redman pénteken bejelentette, hogy gerincsérülése miatt végleg felhagy a profi futballal. A bejelentést saját Twitter oldalán tette közzé a 29 éves futó. Egy év alatt feje tetejére állt körülötte a világ, hiszen a tavalyi offseasont követően a Steelers kezdő running backjének számított de a második játékhéten agyrázkódást szenvedett és a Steelers három mérkőzés után elküldte Redman-t.

"Azoknak akiknek nem tudják, hogy miért nem játszom többé. A tavalyi szezonban a nyaksérülésemtől hátráltatva megtettem a legjobbat ami tőlem tellett de nem voltam önmagam a pályán." - jelentette meg Twitter oldalán Redman.

Redman a második vonalhoz tartozó Bowie State-re járt és így nem kelt el a 2009-es Drafton. Draftolatlan szabadügynökként csatlakozott a Steelershez és 5 éves pályafutása során végig a csapat játékosa volt. 1.148 futott yardot (4.1 yardot átlagolt futásonként) és 5 futott touchdownt szerzett.

"Elküldésem után felkerestem Kaliforniában Dr. Watkins-t (az orvost aki Payton Manning nyakműtéteit végezte), 2 MRI és CAT scan után közölte velem, hogy a pályafutásom végét jelentő gerincsérülést szenvedtem el. Különböző csapatok is hívtak de ahogyan látható nem tudtam eleget tenni a kérésüknek. Meg szeretném köszönni az összes szurkolómnak az évek alatti támogatásukat." - folytatta Redman.

(nfl.com, Fotó: xfinity.comcast.net)