Cam Newton kinyilvánította frusztrációját az elmaradt büntetések miatt

Cam Newton elérte a fordulópontot.

A vasárnapi, 30-20-as, Cardinals elleni győzelem után a sztár irányító kifejezte nemtetszését azokkal a találatokkal szemben, amelyeket továbbra sem büntettek.A legújabb az Arizona defensive falembere, Calais Campbell nevéhez fűződik, aki Newton jobb lábát tarolta le, miután elengedett egy passzt a harmadik negyed felénél. Newton a zsebben volt, de a játékvezetők nem dobtak zászlót az esetnél.

Az NFL szabálykönyv szerint nem lehet az irányítót egyik irányból sem térd magasságában vagy az alatt szerelni vagy földre vinni.

Pár mondatban összefoglalva, mit mondott Newton a meccs után:

"Tényleg nem élveztem ezek után a meccset, őszintén. Időnként nem éreztem magam biztonságban. Elég volt. Úgy tervezem, hogy beszélek Roger Goodell-el erről. Ez nem jó így és nem tudom, mit tehetnék. Frusztrált voltam ma és bocsánatot kérek a bíróktól, de nem hiszem, hogy van olyan személy, aki átmegy azon, amin én mentem keresztül és még mindig tartja a fejét. Ütés a fejre, az egy dolog, de ha nem vagy védett a zsebben, az egy másik dolog. Mást se hallok, mióta itt vagyok, csak azt hogy: "Nos, mi nem láttuk. Sajnálom." Ez egy szarság. Amikor folyamatosan kapod a találatokat, amikor állandóan látod, hogy felveszik a zászlókat, amikor állandóan látod, hogy a zászlók nem repülnek és más irányítók megkapják, kisebb találat, kisebb ütés után, akkor már nem élvezetes a játék."

Newton hozzátette, hogy időnként nem érezte a bírók védelmét. Newton és a Panthers szerencséjére az MVP sértetlenül hagyta el a pályát a veszélyes találat után.

"Elszakadhatott volna a térdszalagom." mondta Newton. "Betelt a pohár."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: theundefeated.com