Közel két hónapig harcképtelen a Denver Broncos kezdő linebackere

A Denver Broncos edzésén megsérült a csapat kezdő linebackere akit 6-8 hétig kénytelen lesz nélkülözni az idei Super Bowl résztvevő. Danny Trevathan bal térde sérült meg a tegnapi edzésen és az MRI vizsgálat kimutatta, hogy közel két hónapot kell kihagynia a védőnek. A kereszt és oldalszalagok rendben vannak, egy csont sérült meg.

Az előrejelzés szerint Trevathan a negyedik heti pihenőt követően térhet vissza a csapatba. Október 5.-én az Atlanta Falcons ellen mutatkozhat be az idei szezonban a harmadik profi szezonját kezdő linebacker. Amennyiben igaznak bizonyul majd az előrejelzés akkor Trevathan rövidtávú sérültlistán fogja megkezdeni a szezont.

"Az orvosok azt mondták, hogy 4-8 hétre kidőltem de én 4-6 hetet mondok. Visszatérek, én egy katona vagyok" - nyilatkozta Trevathan.

(nfl.com, Fotó: washingtonpost.com)