Ryan Kalil az utolsó hazai meccsét játszotta, de mi a helyzet Julius Peppers és Thomas Davis esetében?

A Panthers rájátszás esélyei hivatalosan is elszálltak vasárnap az utolsó hazai meccsen, de sokan szomorkodtak amiatt is, hogy egy korszak véget ért.

"Mindig kiábrándító, ha nem jutsz be a rájátszásba." mondta Julius Peppers. "De mindig van egy következő év."

De lesz következő év Peppers számára? Vagy Thomas Davis számára?

Ezek a kérdések a vasárnap 24–10-es vereség után megválaszolatlanok maradtak. Davis nem beszélt a médiával és Peppers sem mondott sokat.

"Beszélni fogunk arról, hogy mi fog történni a következő évben és minden későbbi dologról." mondta Peppers mosolyogva.

Míg ezek a kérdések egy másik napra vonatkoznak, nem kérdés, hogy a vasárnapi volt az utolsó hazai meccs a támadó oldal egyik meghatározó játékosának.

"Nagyon fog hiányozni. Egész életemben fociztam és nincs semmi más, amihez ennyire értenék." mondta a center Ryan Kalil, aki az idei holtszezonban jelentette be, hogy a 2018-as lesz az NFL-ben a 12. és egyben utolsó éve. "Nem mindenki számára adatik meg a lehetőség, hogy eldöntse, mikor akar kiszállni. Egy egy brutális, kemény játék, ezért nagyon szerencsés vagyok, hogy befejezhetem a 12. évemet. Sok nagyszerű emlékekkel hagyom el ezt a helyet. Nagyon szerencsés vagyok és hálás vagyok sok embernek, akik segítettek nekem."

Kalil a fiával, Cade-del a karjaiban csinálta végig a meccs utáni interjút, és egyenesen a családjához sietett a Bank of America Stadium belsejében, pillanatokkal azután, hogy elköszönt a szurkolóktól a vereséget követően.

"Nem így akartam emlékezni rá, de nagyon köszönöm a szurkolóknak." mondta Kalil. "Ez a közösség nagyszerű volt nekem és a családomnak is."

A Panthers a második körben - az 58. helyen - választotta ki Kalil-t a 2007-es NFL Drafton a Southern Cal. csapatából. Kalil a második szezonjában már stabil kezdőjátékos volt és azóta is a támadófal meghatározó tagja.

"Ez felülmúlta a várakozásaimat." mondta Kalil. "Olyan fickó voltam, akinek több edző is azt mondta az egyetemen, hogy túl kicsi vagyok ahhoz, hogy a következő szinten tudjak játszani. Tizenkét évvel később itt hagyom, amit megtanultam: senki sem mondhatja meg, mire vagy képes, csak te. Remélhetőleg segítek ezzel a fiatalabb srácoknak."

Kalil egy fiatal srác Peppers-hez és Davis-hez képest. Peppers-nek ez a 17. szezonja és a második, mióta visszatért a csapathoz, amely a 2002-es NFL Drafton a 2. helyen kiválasztotta. Peppers, akinek volt egy fumble recovery-je vasárnap, az utolsó holtszezonban még nem tudta, hogy visszatér-e ezután a szezon után.

"Meglátjuk, amikor eljön az ideje. Még mindig van egy meccsünk, amit le kell játszani." mondta Peppers.

Aztán ott van még Davis, akit az első körben választottak ki 2005-ben. Davis a csapat legjobbja volt Luke Kuechly-vel holtversenyben vasárnap hat szereléssel - és ez a két játékos a legkiemelkedőbb linebacker páros a franchise történetében. Davis azt mondta, hogy 2019-ben is vissza akar jönni, de ez a szerződésének az utolsó éve.

"Nyilvánvaló, hogy ezeket a dolgokat más emberek határozzák meg." mondta Peppers, akinek meggyőződése, hogy Davis játékának minősége egy újabb szezonra is elegendő. "Ő volt a szíve és lelke ennek a csapatnak, ennek a védelemnek. Sokáig volt az érzelmi vezérünk. Biztosan hiányozni fog nekik; Hiányozni fog nekem is."

Hiányolni fogják egymást a következő szezonban, mert a Peppers nem tér vissza? Mert Davis nem tér vissza? Mert egyikük sem tér vissza?

Vagy mindketten visszatérnek?

Míg csak az idő adja meg a választ az ő esetükben, az idő Kalil számára már el is jött.

"Az egyik legnagyszerűbb csapattársam, akivel valaha is játszottam." mondta Peppers. "Ő egy profi srác. Nagyon önzetlen. Nagyszerű példa mindenki számára. Hiányozni fog a csapatnak. A legjobbakat kívánom neki."

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu