Jacobs a visszatérésről

A New York Giants régi-új futója, Brandon Jacobs nyilatkozott a visszatéréséről, illetve arról, hogy milyen szerep várhat rá.

"Bármit megcsinálok amit kérnek. Jövök és elvégzem azt a feladatot amit szánnak nekem. Tudom, hogy van némi probléma és mindent meg fogok tenni amit tudok. Várom már, hogy csatlakozzak Davidhez, Coxhoz, Da'Relhez és Dre-hez -ha majd visszatér- és azon leszek, hogy mindenki jobb legyen. Győzelemre akarjuk vezetni a csapatot.

A Giants egy remek lehetőséget adott nekem. Ez az a hely ahol lenni akartam. Ezek azok az edzők akiknek játszani szerettem volna és vissza akartam térni a csapattársaimhoz. Ez az a hely amit a legjobban szeretek.

Kész vagyok a visszatérésre. Ha jönnöm kell vasárnap, jönni fogok. Nincsenek problémáim, izgatott vagyok. Most már csak Stevie Brownt kell telefonon elérnem (a 27-es mezszámért)."

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu