Joe Webb alkalmazkodása az új csapatához

Joe Webb mindig tanulja a játékot, és ez most még inkább így van, hiszen egy új PlayBook és a hozzá kapcsolódó feladatok listája vár rá. Mint a legtöbb diák, Webb is élvezi a tanulmányutakat.

"Ott ülsz, és figyelsz a teremben, de az nem olyan, mint kijönni a pályára, megcsinálni a tényleges ismétlést, tanulva a hibákból." mondta Webb. "Ez sokat segít."

Webb bőven kapott lehetőséget új csapata, a Panthers kilenc hetes holtszezonbeli edzés programja alatt, hogy ismét QB pozícióban szerepeljen. A kezdő irányító, Cam Newton először gyakorolt a többiekkel ebben a holtszezonban csütörtökön - három hónappal a boka műtétet követően - Webb, valamint a visszatérő irányítók, Derek Anderson és Matt Blanchard pedig többet gyakoroltak, mint máskor. Webb kihasználta a lehetőséget.

"Joe nagyon jó munkát végzett, különösen az offense-ben, ami nem könnyű egy irányítónak," mondta Ryan Kalil. "Ezeknek a táboroknak az a célja, hogy információkat szerezzünk a srácokról, és lássuk, hogy mi az, amit meg tudnak oldani, és mi az, amit nem, ő pedig nagyon jól dolgozott."

Webb korlátlan szabad-ügynökként került a Panthers-hez, kevesebb mint egy héttel azután, hogy Newton-t megműtötték. Webb első négy NFL szezonját a Minnesota Vikings-ban töltötte, ahol az első három évében irányítót játszott, mielőtt wide receiver lett volna 2013-ban.

Azt mondta, a Carolina egy tökéletes lehetőség számára.

"Az egyik, amit akartam, hogy újra irányító lehessek. Ron Rivera megadta itt nekem ezt a lehetőséget, és nagyon hálás vagyok ezért." mondta Webb. "Másodszor, az offense illik az én játékstílusomhoz. Plusz, minden olyan volt, mint otthon, jól éreztem magam, amikor jöttem ide látogatóba és az edzésre. Jól éreztem magam, anyu és apu pedig mindig azt mondja, "Menj a szíved után." Nagyszerű volt. Szeretem a várost, és az új csapattársak tárt karokkal fogadtak."

Tavaly a Panthers-nek csak két irányítója volt az 53-as roster-en. Lehet, hogy Webb ezen is változtatni tud?

"Nyitott vagyok mindenre. Bármiben is számít rám Rivera a jövőben, én nyitott vagyok," mondta Webb. "Csapatjátékos vagyok. Most az irányító pozíció van a középpontban, úgyhogy az összes energiámat ebbe fektetem. Remélem, hogy megéri."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu