Részlet David Wilson sajtótájékoztatójáról

Csapatunk futójának, David Wilsonnak nyaksérülése miatt be kell fejeznie pályafutását. Ennek ellenére optimizmusa továbbra is a régi, most pedig következzen egy részlet a beszédéből:

"Az volt az álmom, hogy az NFL-ben játsszak. Ez összejött, touchdownokat szereztem, szereléseket hiúsítottam meg, rekordokat döntöttem. A csapattársaimmal edzettem, Coughlin edzőért játszottam, a Giants draftolt. Az élet minden területén vannak akadályok, amik ellen minden nap meg kell küzdeni. Ha egy álom távolodni látszik, akkor újakat kell kitűzni és azokat kell megvalósítani, ez a legfontosabb.

Az élet néha cserben hagy, ezt már kiskoromban megtanultam. Semmit sem kaptam meg könnyen. Mindig mosolyogni próbáltam és másoknak örömet okozni. Ezek azok a dolgok amikért élek. Ha az élet leterít, mindig a hátadra ess, mert akkor fel tudsz nézni és fel is tudsz állni. Ha arcra esel, az megölheti a személyiséged. Jelenleg felfelé tudok pillantani és újabb célokat fogok kitűzni magam elé."

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu

Fotó: newsday.com