JPP vissza szeretne térni régi formájába

Jason Pierre-Paul profi pályafutása remekül indult, hiszen második évében 16,5 sacket szerzett és egy Super Bowlt is nyert, ezt követően azonban némileg visszaesett. Egy évre rá már csak 6,5 sackig jutott (igaz a futás megállításából továbbra is alaposan kivette a részét) és a szurkolók gyanakodhattak, hogy valami nem stimmel a játékossal. Ez sajnos igaz lett és JPP-t porckorongsérvvel műtötték az offseasonban.

A játékos egészségesnek tűnik, de továbbra sincs 100%-os állapotban és a felépülése még mindig zajlik. Ennek ellenére próbál visszatérni régi formájába. Nem meglepetés, egyelőre ez nem jött össze. Mindössze 14 szerelést és 1 sacket szerzett eddig idén és nem találjuk azt a játékost, akit megismertünk korábban. Erről kérdezték őt az újságírók.

Korábban mondtad már idén, hogy nem ismersz magadra a meccsfelvételeken. Megváltozott ez valamennyire?
Valamennyire. Továbbra is próbálok javítani a technikámon, hogy a megfelelő szöget vegyem fel és úgy támadjam meg a tackle-t, valamint az irányítót. Vissza kell mennem 2011-be, hogy ezt láthassam. Az egyszerűbb dolgok is hiányoznak idén a játékomból. Próbálom ezeket visszanyerni, de eltúlozni sem akarom nehogy megsérüljek. Kihagytam a teljes edzőtábort és az előszezont. Ezek segítenek a játékban, pláne akkor, ha hosszú időt hagytál ki. Egyelőre csak minél jobban szeretnék játszani.

Túl vagy már a műtéten?
Néha még mindig érzek fájdalmat, de ez már más jellegű. Továbbra is folytatom az előírt extra munkát. Ez nem olyan, hogy megvolt a műtét, majd a rehabilitáció és oké ennyi. Folytatnom kell a felzárkózást az edzések után. Időbe telik mire olyan erős lesz a hátam, mint volt.

Akadályoz ez téged?
Nem igazán. Tudom, hogy egyelőre nem vagyok olyan erős, mint voltam. Ezen javítok az edzőteremben, súlyt emelek és erősítem a hátam. Idővel jobb lesz.

Mikor nézed a 2011-es felvételeket, mit látsz?
Hogy őszinte legyek egy teljesen más játékost. Ugyan már tavaly sem voltak jó számaim, de akkor is jobbnak éreztem magam. Teljesítettem az OTA-ket és remekül éreztem magam, aztán valami változott. Próbáltam váltani, megnéztem a régi felvételeket, de nem szabad, hogy ez hatással legyen a játékomra, egyszerűen csak javulnom kell lépésről lépésre.

Mi az ami nem változott?
Ahogy támadom az irányítót. Sokszor ütközök az ellenféllel. Viszont nem jelentek már akkora veszélyt, mint korábban. Ugyanúgy támadom a széleket, mint ezelőtt. Ülhetek itt egész nap, élhetek a múltban, de nem tudok visszamenni az időben. Próbálok kritikus lenni magammal szemben és fejlődni a jövőben. A 8. hétnél járunk, nem lehet már sok mindenen változtatni. Egyszerűen csak próbálok jobb lenni, ennyi amit tehetek.

bejegyzesgiantsbanner.jpg

Forrás:

Magyar New York Giants Blog

giantsfootball.blog.hu