Finnegan emlékezetes bemutatkozása

Egy játékot játszott és divízió bajnok. Nem egy rossz üzlet a cornerback Cortland Finnegan számára, akinek a nyugdíja véget ért, amikor a Panthers leigazolta a múlt héten.

"Ez elég jó." mondta Finnegan nevetve. "A 10 éves pályafutásom során csak egyszer voltam divízió bajnok. Nem tudom elmondani, mennyire hálás vagyok azért, hogy a részese lehetek ennek."Finnegan, aki nickel-corner-t játszott, 30 snap (49%) során volt a pályán a Saint elleni debütálásának alkalmával.

"Azt hiszem, egyenletes teljesítményt nyújtott." mondta a defensive koordinátor Sean McDermott. "Egy hete van velünk és azt hiszem, elég jó munkát végzett a rendszerben a szerelésekkel, az elkapók zavarásával és a blitz-hatékonyságával."

Finnegan négy tackle-t szerzett, amelyek közül az első az első snap-je során jött, amikor szerelte a tight end Benjamin Watson-t egy harmadik down-os játéknál a New Orleans első drive-jában. A kemény corner azt mondta, alig várja, hogy bevigye az első találatot.

"Ez volt az utolsó dolog, ami miatt aggódtam." mondta Finnegan a régóta várt első szerelésről. "Csak láttam az útvonalat, a folyamatot és a játék lelassult. Élveztem. Képes voltam szerelni és tanulok a hibáimból, mert volt pár."

Ugyanez mondható el az egész csapatról, aki legyőzték a hibáikat mindhárom csapatrészben a 41-38-as comeback győzelem során.

De ahogy mondani szokták, a győzelem az győzelem, és az NFC South bajnoki címet ennek megfelelően ünnepelni kell. Finnegan tudja, hogy csak egy kis része van ennek a divízió bajnoki címnek, de Carolina-ban mindenki részt vett ebben, nem számít a szerepe.

A rookie receiver Devin Funchess a maga módján mutatta ezt ki a meccs után, és ezt elmondta Finnegan-nek is.

"Azt mondta: "Ember, te is a része vagy ennek, éppen annyira, mint bárki más."" emlékezett vissza Finnegan. "Nem kellett volna mondania, de megtette. Nagyra értékeltem ezt. Ez egy család."

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: panthers.com