Új év, új szerep, ugyanaz a Cam

Cam Newton apa lett az új év közeledtével, de szándékában áll a régi Cam-nek lenni a pályán és a pályán kívül egyaránt.

"Nézem a médiát hébe-hóba, és látom ezeket az újévi fogadalmakat, "Új év, új Én." mondta Newton. "Az én fogadalmam az Új év, ugyanaz az Én."

Newton azt mondja, nem száll el, köszönhetően a pozitív hatásoknak, amik körülveszik a pályán és a pályán kívül, de elismeri, hogy az apaság felemelő élmény. Karácsony estéjén barátnője egy fiúnak adott életet, aki 4.25 kg-al és 50.8 cm-el született."Kosaras lehet." viccelődött Newton.

"Ez nagyon klassz. Minden apa nevében mondhatom ezt, látva egy élet születését. Ez egy csodálatos dolog. Ez az elmúlt pár nap monumentális volt számomra."

A hír a legtöbb embert váratlanul érte, de nem a Newton közvetlen környezetében élőket, így könnyen fent tudja tartani a hangsúlyt a játékon, ahogy a Panthers felkészül az első vereséget követően. Az alapszakasz záró meccsen, vasárnap a Tampa Bay Buccaneers ellen lehetőségük lesz megszerezni a hazai pálya előnyét az egész NFC rájátszásra.

"Semmi sem változott. A hangsúly még mindig ugyanaz - megtalálni az utat az 1-0-hoz." mondta Newton, aki letört volt a múlt vasárnapi, Atlanta-ban elszenvedett vereséget követően. "Láttál egy letargikus csapatot, akik vártak valakit, aki megcsinálja a játékot. Mi nem így működünk. Garantálom, hogy látni fogsz egy csomó srácot, felpörögve és készen állva, akik próbálják megakadályozni, hogy ez újra megtörténjen."

Amikor megkérdezték, hogy mi az, ami tervez tenni az új évben, Newton azt mondta, "A büfiztetés."

Ez a régi humorú Newton, bár biztosan nem tekint a legújabb felelősségére tréfadologként.

"Azt hiszem, minden ember számára lehetővé kell tenni, hogy apa lehessen az életben." mondta Newton, hozzátéve, az a célja, hogy ugyanolyan apja legyen a gyermekének, amilyen az apja volt vele. "Amikor én felnőttem, nem volt sok ember, aki férfi volt az életükben. Néha azt hiszem, apám túl kemény volt velünk - édesanyám tanúsíthatja ezt - de most, miután olyan szerencsés vagyok, hogy van egy fiam, én is hasonló leszek. De menőbb.

panthers_facebook.jpg

Forrás:

Carolina Panthers Magyar Szurkolói oldal

facebook.com/panthershun és panthershun.gportal.hu

Fotó: nfl-store.uk