Dak Prescott a tavalyi interception rekord után a touchdownjai számában dönthet rekordot

A tavalyi szezon végén Dak Prescott-al kapcsolatban sok beszédtémát szolgáltatott, hogy a Dallas Cowboys irányítója nagy számban szórja el a labdákat. A 2022-es alapszakaszt 15 interceptionnel zárta amit igen sokan problémásnak találtak. Prescott 16 eladott labdával zárt, összehasonlításképpen Sam Howell 19-nél, Josh Allen 16-nál tart jelenleg.

Prescott és a Dallas Cowboys célja az volt az idei szezonra, hogy orvosolja ezeket a bajokat. Kimondható, hogy sikerült megvalósítani a tervüket mivel a 30 éves játékos majdnem felére csökkentette az eladott labdái számát, és készen áll arra, hogy az év végén a touchdownok számát tekintve az NFL élén végezzen.

"Tavaly akkoriban tudtam, hogy ez vagyok én, ahogyan akkor is beszéltem róla" - mondta Prescott az ESPN-nek. "Néhány dolog nehéz volt, a labdák nem pontosan úgy mentek, ahogy szerettem volna, néhány őrült pattanás itt-ott, és néhány kiélezett dobás, ami nem a mi javunkra dőlt el. Aztán az alkalmi rossz elkapások, amik idén is előfordulnak.

"Számomra csak arról szól, hogy hű maradjak önmagamhoz, folytassam a munkát és ne hagyjam, hogy mások véleménye - a kritikusoké igazából - befolyásolja a játékomat vagy azt, ahogyan ezt megközelítem."

Prescott idén 32 TD passzal rendelkezik amivel vezeti a ligát. Mögötte Brock Purdy áll 31-el de a San Francisco 49ers irányítója nem játszik a szezonzárón. Ha Prescott a liga legjobbja lesz a passzolt touchdownokban akkor Roger Staubach (1973) után a második Cowboys QB lesz aki élen zár a TD-kben. Illetve Bob Waterfield (1945-46) után másodikként mondhatná el, hogy egy interception listavezetés után TD listavezető lett.

img_1149.jpeg

Fotó: nfl.com, dallasnews.com