A Buffalo Bills aláírt az elsőkörös választottjával

A Buffalo Bills a mai napon bejelentette, hogy aláírt az első kör 16. helyén kiválasztott irányítójával, E.J. Manuel-el. A csapat nem hozta nyilvánosságra a szerződés részleteit, de minden valószínűség szerint négy éves megállapodást kötöttek. Manuel a nyolcadik elsőkörös játékos aki aláírta a szerződését.

A jelenleg 23 éves Manuel a Florida State Egyetemre járt. Négy éve alatt 7.736 passzolt yardot és 47 touchdownt szerzett. Az atletikussága vitán felüli és a gyenge lábmunkáján folyamatosan dolgozott az idei offseasonban. A vezetőedzője, Doug Marrone szerint az idei évfolyam leglenyűgözőbb újonca lehet.

"Ez nagyszerű érzés és nagyon izgatott vagyok, hogy már igazán a csapat tagja vagyok. Nem kételkedtem benne. Tudtam, hogy meg fog történni és tudtam, hogy még az edzőtábor előtt bekövetkezik. Örülök, hogy hamarabb következett be." - Manuel nyilatkozata a Bills oldalán.

Az idei OTA edzéseken Manuel csak a harmadik számú irányító volt Kevin Kolb és Tarvaris Jackson mögött. Jackson-t elküldték a héten és a mini edzőtáboron még mindig Kolb volt az elsőszámú, de Manuel több snapet is kapott az első csapattal.

A Bills irányítója nem egy Andrew Luck, hiszen a tavalyi 1/1-es játékos mindenki véleménye szerint készen állt az NFL-re. Manuel-nek még nagyon sokat kell tanulnia, de nem lesz meglepő, hogy ha már az első héten kezdő lenne, hiszen nem választanak ki valakit a 16. helyen, hogy később csak tartalékként számoljanak vele.

(nfl.com, Fotó: buffalobills.com)