Justin Blackmon: Nincs problémám az alkohollal

A Jacksonville Jaguars újonc wide receivere Justin Blackmon a mai napon elnézést kért mindenkitől, hogy a múlt heti letartóztatásával rossz fényben tüntette fel az egész csapatot. Az elkapót vasárnap reggel vették őrizetbe ittas vezetés vádjával és hétfőn eljárást indítottak ellene. A sajtótájékoztatón a general manager Gene Smith és a vezetőedző Mike Mularkey társaságában vett részt.

"Először is szeretnék elnézést kérni Gene-től, Mr. Khan-tól és Mularkey edzőtől. Az egész franchisetól, a csapattársaimtól és mindenkitől akit a rossz ítéletemmel kellemetlen helyzetbe hoztam. Amit a múlt hétvégén tettem az megkérdőjelezi az egész személyiségemet. Rossz döntést hoztam, ami teljes mértékben az én hibám volt és igyekszem a jövőben jobban dönteni. Szeretnék elnézést kérni és kérem higgyék el, hogy én nem ilyen ember vagyok." - nyilatkozta Blackmon.

(nfl.com)