Michael Griffin is hosszútávú szerződést akar

Mivel nem sikerült megegyeznie a szerződéshosszabbításról ezért a Tennessee Titans franchise taget adott a safety Michael Griffin-nek. A probléma szokás szerint a hosszútávú szerződés hiánya és Drew Breeshez és Matt Fortehoz hasonlóan a safety sem akarja elfogadni a taget.

Tiltakozásként kihagyta a csapat OTA programját és az eheti minicampet is. A játékos ügynöke, Ben Dogra szerint a július 16.-i határidőig megszületik majd a hosszútávú megállapodás az ügyfele és a csapat között.

Maga a játékos csöndben maradt, hogy valamilyen sérülés vagy a szerződés problémák miatt maradt távol a csapat programjaitól. "Amióta itt vagyok én mindig is egy amolyan non-publikus srác voltam. Mindig csöndben voltam. Ilyen a személyiségen és a természetem." - nyilatkozta Griffin.

"Nem mondtam, hogy bármit is rosszul csináltak volna (itt Cortland Finnegan elengedésére gondoltak). Mindig is egy játékosnak és egy jó barátként gondoltam rá. Látszólag nehezebb dolgunk lesz, hogy elfogadta az 50 millió dolláros szerződését (a Rams-el). De ez nem lesz rám hatással. A saját utamat kell járnom" - tette hozzá Griffin.

(nfl.com)